اوج جوانی یک جوان

اوج جوانی یک جوان

خدایا هرچه را دوست داشتم از من گرفتی، به هر چه دل بستم، دلم را شکستی، به هر چیز عشق ورزیدم آن را زائل کردی، هر کجا قلبم آرامش یافت تو مضطرب و مشوش کردی، هر وقت دلم به جایی استقرار یافت تو آواره ام کردی، هر زمان به چیزی امیدوار شدم تو امیدم را کور کردی… تا به چیزی دل نبندم، و کسی را به جای تو نپرستم و در جایی استقرار نیابم و به جای تو محبوبی و معشوقی نگیرم و جز تو به کسی دیگر و جایی دیگر و نقطه ای دیگر آرامش نیابم و فقط تو را بخوانم و تو را بخواهم و تو را پرستش کنم و تو را بجویم…

شهید مصطفی چمران

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
  • ۲۳ آبان ۹۳، ۲۰:۴۹ - بــُگــذار گـمنــامـ بمـــانـَـم
    الهی آمین
شاید ادامه مسیر از جایی دیگر باشد...

پی نوشت: امروز آخرین روز مجردی بود. دلم برای دوران مجردی تنگ میشه ولی هیچ وقت دوست ندارم تکرار بشه...
پس نوشت: من برای همه دوستان فردا سر سفره عقد دعا میکنم! شما هم واسه من دعا کنید تا زندگی خوبی داشته باشم!
دل نوشت: حس غریبی دارم... یادم میاد چند سال پیش رفته بودیم شمال! وقتی برای اولین بار دریا رو دیدم هوا رو به تاریکی بود...نگاهم که به دریا و عظمتش افتاد حس عجیبی بهم دست داد. الآن اون حس رو دارم... حس نگاه به دریای بی انتها...

شعر نوشت: آیا به راز گوشه چشم سیاه دوست/ پی می بریم؟! حوصله شرح قصه نیست ...

تا اطلاع ثانوی خداحافظ...

  • سلاله

نظرات  (۳)

  • کبوتر بی بال
  • سلام
    عادت کردم هر شب به وبلاگتون سر بزم
    انشاا... که مبارک باشه و هرجا هستید موفق و سربلند باشید.

    پاسخ:
    سلام 
    ممنون...انشاءالله عروسی شما!
    شما خیلی نسبت به من لطف دارید...
  • محمد علی رنجبر طزنجی
  • سلام
    من هم عادت کردم :(
    الهی زندگی سالم و عاقبت بخیری داشته باشی
    سراسر لبخند و شادی

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی